Saturday 31 December 2011

Seminggu Berlalu

Bismillahirrahmanirrahim.


Alhamdulillah.pejam celik da hampir seminggu majlis pertunangan saya berlansung.
Biarpun persiapan last minit,tapi hasilnya tidak mengecewakan.Yang penting niat utk menemukan keluarga saya dan bakal keluarga saya termakbul.Senyuman terukir kat bibir my mum bila tgok tetamu dr jauh hadir dgn selamat.Semua datang dgn muka ceria.agaknya la kot sbb saya kat bilik time tu..hehe


Majlis bermula pukul 11.30 pagi dan berakhir sebelum Zuhur.Oleh kerana family en.tunang saya datang dari jauh maka mereka perlu beransur pulang awal.Apepun,saya bersyukur majlis pertunangan saya berjalan lancar dan gembira.



3 ulasan:

Anonymous said...

Sister,I hope Allah will grant you a BETTER MAN.My Du'ah ALLAH will show you the truth..AMEEN..ALLAH will guide you..you deserved the BEST!!!

Mawar said...

Atiqa,

Tahniah dari kami sekeluarga, semoga sentiasa dalam barakah-NYA

atiqah kusaini said...

syukran kak mawar...:)
Inshaallah,nnti tiqa jemput di majlis walimahnye ya.keep in touch.

Post a Comment

Please share your comment please..:)